ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI:
Devangari Agnieszka Cichecka
Czerska 8, 05-400 Otwock
Telefon (dla kuriera): +48 794 519 896
E-mail: info@devangari-art.pl
UWAGA! Proszę pamiętać o:
- dopisaniu "ZWROT" lub "REKLAMACJA" na opakowaniu
- napisaniu nazwy firmy DEVANGARI na opakowaniu przesyłki
- dołączeniu do przesyłki wydrukowanego i podpisanego formularza zwrotu/reklamacji wraz z numerem zamówienia oraz danymi osobowymi (przyspieszy to proces zwrotu/reklamacji)
- adres jest wyłącznie korespondencyjny i do zwrotów, nie ma możliwości osobistego doręczenia przesyłki bądź wymiany towaru pod tym adresem
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie sporządzenie protokołu rozbieżności lub formularza reklamacyjnego u danego przewoźnika. Odbierając paczkę w Paczkomacie także masz możliwość zgłoszenia jej uszkodzenia od razu w Paczkomacie postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami: info@devangari-art.pl
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, proszę o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować. Włóż do przesyłki uzupełniony formularza zwrotu, a w polu "powód zwrotu" wpisać "Reklamacja + powód reklamacji". Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, wystarczy że złożysz pisemne (odręczne) oświadczenie na jego wzór, w którym:
- podasz numer zamówienia,
- opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu,
- określisz preferowaną formę rekompensaty,
- podasz swój adres zwrotny oraz adres e-mail
- podasz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Włóż do przesyłki fakturę, która jest dowodem zakupu (a powinna zostać wysłana do Ciebie drogą mailową).
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji drogą mailową i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, skontaktuj się ze mną pod adresem e-mail: info@devangari-art.pl
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zawierania umów na odległość, masz 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia przesyłki) na zwrot zamówionego towaru bez podania przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany. Jeśli towar posiada opakowanie fabryczne to musi zostać zwrócony wraz z tym oryginalnym opakowaniem i w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Włóż do przesyłki uzupełniony formularza zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, wystarczy że złożysz pisemne (odręczne) oświadczenie na jego wzór, w którym:
- podasz numer zamówienia,
- opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu,
- określisz preferowaną formę rekompensaty,
- podasz swój adres zwrotny oraz adres e-mail
- podasz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Włóż do przesyłki fakturę, która jest dowodem zakupu (a powinna zostać wysłana do Ciebie drogą mailową).
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu pod kątem uszkodzeń czy śladów użytkowania.
- Na załączony w formularzu numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków może zostać wykonany na kartę.
WYMIANA
Jeżeli Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji i nie zostało jeszcze przekazane kurierowi, możesz zgłosić chęć zmiany produktu (np.wzór okładki) poprzez adres e-mail: info@devangari-art.pl
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
- Złóż i opłać nowe zamówienie w sklepie z produktami, które Cię interesują (zamiennik).
- Odeślij zakupiony produkt z poprzedniego zamówienia (w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu) zgodnie z instrukcją zwrotu produktu na tej stronie.
- Włóż do przesyłki uzupełniony formularza zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, wystarczy że złożysz pisemne (odręczne) oświadczenie na jego wzór, w którym:
- podasz numer zamówienia,
- opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu,
- określisz preferowaną formę rekompensaty,
- podasz swój adres zwrotny oraz adres e-mail
- podasz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Włóż do przesyłki fakturę, która jest dowodem zakupu (a powinna zostać wysłana do Ciebie drogą mailową).
- W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu pod kątem uszkodzeń czy śladów użytkowania.
- Na załączony w formularzu numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków może zostać wykonany na kartę
Jeśli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony ze względu na uszkodzenie lub widoczne ślady użytkowania, przekażemy Ci taką informację drogą mailową na wskazany w formularzu adres e-mail.
Jeśli Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji,